E perchè no??
Evidentemente la apprezzano particolarmente!
E perchè no??
Evidentemente la apprezzano particolarmente!
E perchè no??
Evidentemente la apprezzano particolarmente!
L81 is the notation for the engine block used in 1981 Corvettes. The L81 was the only engine optional available in 1981 Corvettes. L81 Corvettes may not be the most valuable Corvettes on the road these days, but several factors (including the L81 engine), make it somewhat unique.
Another important fact about L81 Corvettes was that this model was made at two different plants - St. Louis, Missouri and Bowling Green, Kentucky. Following 1981, all Corvettes would be assembled in Bowling Green. When viewing our database, you will see the St. Louis built 1981's build numbers that begin with '4', where the Bowling Green built 1981's begin with '5'.
L81 is the notation for the engine block used in 1981 Corvettes. The L81 was the only engine optional available in 1981 Corvettes. L81 Corvettes may not be the most valuable Corvettes on the road these days, but several factors (including the L81 engine), make it somewhat unique.
Another important fact about L81 Corvettes was that this model was made at two different plants - St. Louis, Missouri and Bowling Green, Kentucky. Following 1981, all Corvettes would be assembled in Bowling Green. When viewing our database, you will see the St. Louis built 1981's build numbers that begin with '4', where the Bowling Green built 1981's begin with '5'.
In realta' il motore e' una ciofeca senza offesa, e proprio per quello ci hanno fatto un registro! un po' come il sito della duna!
Scusate, non vado troppo a braccetto con l' inglese e non ho capito bene....
Chi mi spiega meglio cosa vuol dire?
Mauro xche' l'81 e' figo!
il motore lo si pompa !
eppoi se prendevo l'auto solo x il motore non prendevo la vette
la carrozzeria è FAVOLOSA
C'è il registro delle C3 del 1981....... semplicemente perchè alcuni appassionati hano deciso di farlo!
Il 1981 è l'anno delle "svolte"....
Primo utilizzo dell' elettronica sull'alimentazione (carburatore elettronico...)
Primo utilizzo dei nuovi impianti di Bowling Green
La C3 del 1982 è la prova generale delle C4, al livello di motori e di elettronica!...... tant'è vero che nel 1983 ufficialmente le Corvette NON esistevano!
PROUD TO BE AN S.C.I. FOUNDER !
Pier Paolo Lucaroni
1979 T.Top C3 (427 CID Small-Block... right!)
2005 YAMAHA YZF-R1 (PowerCommander USB, LeoVince Shorty, BMC)
2005 BMW X5 3.0d
KTM 690 SMC-R EVO2 (camme, filtro e Akrapovich completa)
1955 Innocenti Lambretta F
KTM 125 EXC Six Days (Matteo)
HPI Baja 5T 1:5 30.5cc
HPI E-Savage (Matteo)
Mugen RC Off-Road 3.5 cc (2.2 Hp a 40'000 rpm)
Hely MIKADO Logo10 (pale SAB, Kontroniks)
Hely Eagle 3D RTF (in vendita)
www.corvetteitalia.i t